2 viikkoa on ollut pelkkää tyhjää. Pelkkää lepoa. Ensin oli viikko pelkkää makailua, sitten viikko lomilla. Nyt on sitten tiistai ilta, katseltiin just joku hemmetin elokuva nimeltä 'kärpänen'. Oli aika hauska. Kärpäset on nyt ammuttu ja telkkarista tulee jalkapalloa. Se näyttää kiinnostavan >yllätys, yllätys> kaikkia paitsi minua. Enää 4 päivää, tämä ja seuraava viikko, ja kotiudun. Ei siis enää armeijaa. Täällä on kamala meteli aina kun tuo pallo loikkaa jonnekin tuolla ruudussa. Järkyttävää. Olen pahoillani siitä etten ole pitänyt tätä päiväkirjaa aivan suunnitelmieni mukaisesti joka päivä ajantasalla. Yritän kotiuduttuani paikata tyhjiä aukkoja jollakin tavalla. Katsotaan sitten miten siinä käy. Ainakin voin luvata että eräästä leiristä minulla on melko seikkaperäinen selostus kirjoitettuna muistivihkoon. Se oli eräs kaksiviikkoinen leiri tuossa ensimmäisen kolmen tai neljän kuukauden aikana. Päivämäärät on kyllä tallessa. En oikein vielä osaa sanoa tarkkaan, mitä tulee tapahtumaan kun pääsen kotiin täältä. Voi olla että olen jo niin laitostunut etten heti osaa soveltua siviilielämään. Ainakin on paljon matkaamista suunnitteilla. Saa nyt nähdä sitten missä käyn ja milloin. Saatan jopa julkaista eräänlaisen 'keikka aikataulun' tänne tai jonnekin päin internettiä josta voi sitten seurailla että mistä minut voi milloinkin löytää. Kaikki jää nähtäväksi. Tälle viikolle ei ole mitään tekemistä minulla. Täällä jumitan sängyssä päivät pitkät. Ensi viikonlopun olen lomilla, ensiviikolla lähden viikoksi leirille ja viikonloppuna taitaa olla kotiutumis-ammunnat. Sitten viimeiset neljä päivää maanantaista keskiviikkoon palautellaan varusteita ja torstaina sitten lähdetään kotiin. Eräs komppanian 'tuhlaripoika' (eräs kokelas), ei ole vieläkään maksanut omaa prikaatin ristiään, joten me muutkaan emme niitä vielä saa. Saakeli tein töitä sen eteen joten olen sen ansainnut. Sääli etten koskaan ehtinyt sitä pitämään rinnassani.. Eilen maksoin valokuvat ja tuonpa ne lomilla kotiin. Tuon samalla myös jotain sattumanvaraisia esineitä joita olen ehtinyt haalimaan läjään tämän keskipitkän varusmiespalvelukseni aikana. Nyt kuitenkin alkaa tuo jalkapallo niin paljon käymään korville että meneen tupaan nukkumaan. Hyvää yötä kaikille, toivottavasti palaamme asiaan mahdollisimman lyhyellä aikavälillä. Moikka!