Nyt on kova hässäkkä ja saattaa tulla kiirekin! Ensin kuitenkin on kerrottava päivän tapahtumista. Tänään käytiin leikkimässä hälytystilaa metsässä tekalla. Minä pääsin mukaan, luonnollisesti. Olin ensimmäistä kertaa mukana 2. Ohjusjoukkueen miehissä. Siihen minä kuulun anyway. Oli lystiä, viivyttelimme vihollista, ja minulle selvisi että jos radioyhteys menee poikki, saan toimia lähettinä, sillä oma lähettimme ei ollut mukana (?).. Kaikki sujui hienosti. Siivoilimme ja tein myös E-kauden lihaskuntotestin rästin, jota en edes tiennyt minulla olevan. Illalla menin sotkuun ja söin erään ystäväni kanssa pizzan. Nyt uutisiin! Kun tulin takaisin hetki sitten, tuli alikessut ja päivystäjät ovella vastaan. Ne oli hädissään ja vihaisia. Utelivat onko minulla ase kaapissa. Tottakai oli. Tiedustelin syytä tähän paniikinomaiseen ryntäilyyn (juoksivat edestakaisin käytäviä etsien ja tarkastellen asekaappeja). He kertoivat että hetki sitten he laskivat aseet ja huomasivat että yksi puuttuu. Kolme kaappia oli jäänyt auki ja tänään on miehiä mennyt iltavapaalle kaupungille.. Jos ei asetta tai sen omistajaa löydy, on siitä ilmoitettava heti eteenpäin ja laitettava sotilaspoliisit etsimään kaupungilta.. Kerron huomenna miten kävi. Nyt on mentävä, tahdon suihkuun.